Telegrafies a Facebook

Fes m'agrada a la pàgina de Facebook de TG!

Telegrafies a Twitter

Seguix el Twitter de TG!

Telegrafies a YouTube

Tots els TG al canal de YouTube del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València

Quan pots veure TG?

Pots veure TG a Tele7 i UPV TV

dilluns, 23 de febrer del 2015

Telegrafies 9x02


En aquest segon programa de la 9a temporada de #‎Telegrafies, hem estat amb Beatriu Soler i Belen Tárraga, guanyadores de la beca Veneres, una beca especialitzada per als estudiants de turisme, dels quals molts estudien en el nostre Campus de Gandia.

Les nostres pistes poliesportives han patit uns canvis importants i han sigut millorades en molts aspectes.

A mes, investigadors de la UPV i de la Universitat de Girona han treballat conjuntament en el desenvolupament de plaques que milloren l'aïllament acústic.

Tot això i molt mes al #‎Telegrafies d'aquesta setmana. Esperem que vos agrade!



dimecres, 18 de febrer del 2015

Telegrafíes 9x01


En el primer programa de la 9a temporada, hem estat a la tercera edició del Gandia Game Jam al Campus de Gandia, tota una experiència on els videojocs han sigut els autèntics protagonistes.

Al mateix temps que la Game Jam, ha tingut lloc la primera edició de la Playlab, una experiència pionera d’innovació en videojocs i altres plataformes interactives. Ambdues iniciatives han tingut una bona acollida en una setmana en la qual dissenyar videojocs has sigut més que un passatemps. 

Una classe de xiquets de 5 anys del col·legi Gregori Maians han visitat el Campus de Gandia per a descobrir el món de la ràdio, gaudint de la ,àgia de la televisió amb els efectes del chroma i la seua imaginació.

A mes, al nostre Campus s'han celebrat unes jornades de cultura tradicional valenciana amb Econstrucció, el quals recuperen tècniques constructives tradicionals i respectuoses amb el nostre entorn.

Tot això i molt mes al #‎Telegrafies d'aquesta setmana. Esperem que vos agrade!

divendres, 30 de maig del 2014

Telegrafies 8x16

Aquesta setmana tenim l'últim programa de Telegrafies i com sempre venim amb protagonistes molt variats de l'actualitat del nostre campus.

Hem assistit a una classe magistral sobre la realització de videoclips i nous formats impartida per Borja Crespo. També hem assistit a la xarrada de Protectur, una associació de professionals en turisme i hem presentat la nostra Delegació d'alumnes. D'altra banda hem conegut les activitats per al Dia mundial de la migració de peixos i a més a la secció de normativa hem conegut els òrgans de govern de la Universitat.

Esperem vos agrade aquest últim programa i que hageu gaudit aquest any almenys tant com nosaltres. Ens acomiadem fins al curs que ve. Però no vos deixem de colp, vos anirem deixant a poquet a poquet amb algunes edicions especials que són per a vosaltres, que sou els que fan de nosaltres tot el que som.

divendres, 23 de maig del 2014

Telegrafies 8x15

Aquesta setmana al Telegrafies hem tingut com a protagonistes el cinema i el so que acompanyats de la nostra secció de normativa configuren el programa que fa quinze.

Hem estat als inicis de la segona edició de Bocados de Cine, on menjar i cine es troben per fer les delícies dels participants. També hem conegut el Cineclub, una iniciativa de Delegació d’Alumnes del Campus de Gandia.

D'altra banda el Campus de Gandia ha rebut a l'enginyera de so Martha de Francisco i el professor del campus Víctor Sánchez, ha explicat el treball d'ell i altres companys on expliquen com es pot millorar l’absorció del so gràcies a una estratègia molt particular.

Per últim a la nostra secció de normativa donem a conéixer el funcionament de la simultaneïtat d’estudis.

Esperem que gaudiu del programa d'aquesta setmana i ens veiem la setmana que ve com sempre, amb una nova mirada al nostre campus.